QJMotor SRT 800SX je dynamický sportovně-cestovní motocykl s výkonným řadovým dvouválcovým motorem a elegantním, agresivním designem.
Díky pokročilé technologii, přesné ovladatelnosti a bohaté výbavě pro jezdce nabízí vzrušující výkon jak na městských ulicích tak i dálnicích, což z něj činí ideální volbu pro jezdce, kteří hledají vzrušující zážitek z cestování.
Ergonomie, ochrana a styl
Jedinečný vzhled SRT 800SX jej odlišuje od veškeré konkurence v kategorii adventure. S tímto motocyklem budete opravdu nepřehlédnutelní a i Vám se bude líbit, což je velmi důležité. Dvojice předních LED světlel kromě přirozeného a širokého paprsku, dodávají motocyklu agresivní vzhled a také osobitý styl, přičemž aerodynamické plexi s přední kapotáží bezpečné ochrání jezdce před větrem a vlivy počasí.
Motor SRT 800SX - větší objem (799 ccm) a větší výkon (92,5 HP)
Srdcem SRT 800SX je dvouválcový, řadový motor o objemu 799 ccm s 8mi ventilovou technikou a rozvody DOHC. Kliková hřídel s nejdelším zdvihem v kategorii (65,7 mm) dodává motoru obzvláště dynamické vlastnosti, přičemž jeho výkon dosahuje velmi slušných 92,5 koně při 9.000 otáčkách a 77 Nm točivého momentu při 8.000 otáčkách. Samozřejmostí je u každého motocyklu QJMotor i parádní zvuk linoucí se z jeho výfuku. Precizním naladěním vstřikování paliva se dosáhlo kombinované spotřeby na hranici 4,7 litru na 100 km!
Barevný 7″ TFT panel se senzory tlaku a teploty v pneu a USB portem
Velký 7" barevný TFT displej zobrazuje velké množství informací, a nově navíc také tlak a teplotu v pneumatikách díky senzorům, které má motocykl v kolech. TFT panel je skvěle čitelný za jakéhokoliv počasí, protože je vybaven automatickým nastavením jasu. Kromě toho má schopnost propojit se s mobilním telefonem jezdce, spravovat a prohlížet příchozí hovory. Pod panelem je také USB port pro nabíjení Vašich elektronických zařízení.
Vyhřívané sedadlo a rukojeti
Ke komfortu jezdce, zejména při jízdě v zimě nebo v podmínkách za nízkých teplot a deště, přispívají vyhřívané rukojeti a vyhřívané sedadlo, které jsou součástí standardní výbavy motocyklu. Zapínání a vypínání se ovládá pohodlně z ovladačů na řídítkách a tak není nutné k aktivaci vyhřívání pouštět řídítka.
Prémiová výbava již v základní ceně!
Brzdy BREMBO:
Přední i zadní brzdové třmeny dodává pro SRT 800S renomovaná značka BREMBO. Brzdy jsou dále vybaveny systémem ABS od firmy BOSCH. Radiálně montované přední brzdové třmeny spolu s radiální přední brzdovou pumpou a kotouči o velkém průměru vpředu i vzadu nabízí bezpečné zastavení i s plně naloženým strojem v každé jízdní situaci. Dva brzdové kotouče o průměru 320 mm vpředu a jeden 260 mm kotouč vzadu zajišťují přesně dávkovatelný a přitom silný brzdný výkon.
Odolný padací rám:
Kvalitní, velmi odolný padací rám umístěný okolo motoru je namontován na zesílených závěsných bodech na hlavním rámu motocyklu a chrání tak motor a části kapotáže v případě nechtěného pádu motocyklu na bok.
Podvozek MARZOCCHI:
Podvozek s velkými zdvihy tlumičů je vybaven opravdu kvalitními vidlicemi a zadním centrálním tlumičem od renomované značky MARZOCCHI.
Přední obrácená (upside-down) vidlice i zadní centrální tlumič, okamžitě a přesně reagují na aktuální nerovnosti terénu a zajištují snadnou a precizní ovladatelnost.
Tlumiče Marzocchi vytváří rovnováhu mezi pohodlím a ovladatelností, bez ohledu na to, v jakém terénu SRT 800SX jezdí.
Prodloužená záruka na 3 roky ke každému novému motocyklu!
Každý zákazník, který si zakoupí u autorizovaného dealera nový motocykl QJ Motor, obdrží zdarma krom zákonné dvouleté záruky i prodlouženou záruku na další rok. Tato 3 letá záruka platí jak pro soukromé osoby, tak i pro firemní zákazníky registrující motocykl na IČO. Naše prodloužená záruka má však svá pravidla, je nepřenositelná na dalšího majitele motocyklu, je podmíněná absolvováním pravidelných servisních prohlídek a je omezená nájezdem 20.000 km.
Barva | Černá |
MOTOR:
Typ motoru: 2-válcový řadový motor, kapalinou chlazený
Typ rozvodů: DOHC, 8 ventilů
Objem válců: 799 ccm
Vrtání / Zdvih: 88,0 mm x 65,7 mm
Výkon motoru: 68,0kW (92,5 PS) při 9.000 ot./min
Točivý moment: 77 Nm při 8.000 ot./min
Příprava směsi: Elektronické vskřikování paliva
Způsob startování: Elektrický startér
Spojka / ovládání: Vícelamelová mokrá spojka, lankem
Převodovka / převod: 6 rychlostní / sekundární převod řetězem
Spotřeba paliva 4,7 litru / 100km
PODVOZEK:
Konstrukce podvozku: Trubkový rám / kyvka hliníkový profil
Přední odpružení: Upside down vidlice, olejové tlumení
Zadní odpružení: Nastavitelné odpružení, komprese a odskok
Zdvih předního kola: 160 mm
Světlá výška: 180 mm
Přední pneumatika: 110/80R-19 / Maxxis MaxxVenture (bezdušová)
Zadní pneumatika: 150/70R-17 / Maxxis MaxxVenture (bezdušová)
Přední brzda: ABS, 2x kotoučová radiální brzda Brembo 320 mm
Zadní brzda: ABS, Jednokotoučová brzda Brembo 260 mm
Rozměry motocyklu:
Rozměry: (D x Š x V) 2.260 mm / 950 mm / 1.405 mm
Rozvor: 1.540 mm
Výška sedadla: 835 mm
Objem palivové nádrže: 24 litrů