Kawasaki Z400 2023
Nová Kawasaki Z400 je dalším z rodiny Zedů od Kawasaki. Tento lehký motocykl s dvouválcovým motorem, skvělou ovladatelností a velkým výkonem, který Vás s objemem 399 ccm opravdu překvapí. Motor se skvěle vytáčí, má spoustu točivého momentu už v nízkých otáčkách a maximální výkon vrcholí až ve 13ti tisících otáčkách, což je ideální pro každý všední den na dojíždění do města, skvělé na svižnou jízdu po okreskách a vynikající na malý závodní okruh. Nová Z400 tak jednoznačné patří do rodiny naháčů řady "Z"...
Ergonomie: Po usednutí na motocykl Vás čeká poměrně vzpřímená pozice, širší řídítka a ani stupačky nejsou příliš vzadu. Ideální kompromis na příjemnou pohodovou i sportovnější jízdu.
Velmi nízká hmotnost: Lehká konstrukce dvouválcového motoru a maximální snaha o snížení celkové hmotnosti znamenají že Z400 je 3 lehčí než předchůdce Z300. Pohotovostní hmotnost (včetně paliva, všech kapalin, standardního nářadí atd.) je pouze 167 kg.
Lehký příhradový rám: Z 400 má příhradový rám, který konstrukčně vychází z rámu použitého na Ninja H2. Tento typ rámu byl použit s cílem zabezpečit optimální tuhost při zachování co nejnižší hmotnosti. Motor je pevně namontovaný v rámu a tvoří jeho součást. Tento rám výrazně přispívá k celkově nízké hmotnosti motocyklu Z 400.
Přístrojový panel: Přehledný digitální přístrojový panel má na horním obvodu otáčkoměr ve stylu klasického analogového přístroje. Multifunkční LCD displej má snadno čitelný rychloměr, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, palivoměr, teploměr a další zobrazované funkce.
Přední led světlomet: LED světlomet nejen že přispívají k výraznému vzhledu, ale také zajišťuje, že vaše cesta bude vždy dobře osvětlená.
Spojka "Assist & Slipper": Spojka "Assist & Slipper" byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodních teamů. Systém používá funkci, která při využití maximálního brzdného účinku motorku brání zablokování zadního kola.
Barva | Zelená |
Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem: 399 cm3
Vrtání x zdvih: 70 x 51,8 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon a Převodovka:
Maximální výkon: 33,4 kW {45 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 37 N•m {3,8 kgf•m} / 8.000 min
CO2 emise: 91 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: 2.219 (71/32)
Sekundární převodový poměr: 2.929 (41/14)
Spojka: Mokrá lamela, manuální
Brzdy a odpružení:
Brzdy, přední: Jeden 310mm kotouč. Dvojpístkový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 220 mm (tl.5 mm) kotouč. Dvoupístkový třmen
Odpružení, přední: 41 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní: tlumič Uni-Trak s nastavitelným předpětím
Rám a Rozměry:
Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 92 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola :130 mm
Pneumatika, přední: 110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadní: 150/60R17 M/C 66H
D x Š x V: 1.990 x 800 x 1.055 mm
Rozvor: 1.370 mm
Světlá výška: 145 mm
Objem palivové nádrže: 14 litrů
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 167 kg (s plnou nádrří, včetně všech kapalin..)