Kawasaki Versys 650 2022
Přivítejte s námi nového Versyse 650, který se dočkal pro rok 2022 celé řady vylepšení a inovací. Už na první pohled zaujme svým vzhledem a novými LED světlomety, které jej přibližují k většímu Versysu 1000. O lepší ochranu před větrem se stará nový design masky a větrného štítku. Kokpit se dočkal nového barevného TFT panelu, samozřejmě se smartphone konektivitou. Dále přibyla dvoustupňová kontrola trakce, která skvěle doplňuje zábavný dvouválcový motor o objemu 649ccm. Přidejte odpružení s dlouhými zdvihy, sportovní 17” kola, štíhlou stavbu, vzpřímenou jízdní pozici a máme tu skvělého sportovního parťáka, městského pohodáře, ale i dobyvatele horských průsmyků v jednom exkluzivním balení.
Pro držitele ř.p. skupiny A2 lze výkon motoru omezit na 35kW.
Skvěle čitelný barevný TFT přístrojový panel se smartphone konektivitou
Nový, kompaktní 4,3” plně digitální barevný TFT přístrojový panel dodává kokpitu high-tech prvotřídní vzhled. Nový sdružený přístroj tak nabízí další funkce, které nebyly u předchozího modelu možné, včetně připojení chytrého telefonu.
Kompletní LED osvětlení motocyklu
Nové LEDkové přední světlomety skvěle doplňuje i zadní LED světlo. To vše dodává symetrii nové „tváře“ Versysu 650. LED blinkry přidávají moderní nádech a přispívají k hodnotnému vzhledu tohoto motocyklu.
Kontrola trakce Kawasaki (KTRC)
Tento pokročilý systém kontroly trakce od Kawasaki poskytuje jednak ideální sportovní jízdní výkon, ale i klid za špatných podmínek, abyste mohli s jistotou zdolávat povrchy s nízkou přilnavostí. Dva režimy umožňují jezdcům upravit si nastavení podle každé jízdní situace, nebo aktuálních požadavků jezdce.
Vylepšená ochrana před větrem
Spolu s přepracovanou maskou nabízí nový větrný štítek lepší ochranu před větrem, což přispívá k většímu pohodlí jezdce a zvyšuje potenciál Versyse 650 jako schopného partnera na dlouhé cesty. Štítek je nastavitelný ve čtyřech polohách a lze jej pohodlně nastavit i ze sedadla jezdce.
Barva | Červená, Stříbrná |
Motor
Typ motoru Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem 649 cm³
Vrtání x zdvih 83 x mm
Kompresní poměr 10.8:1
Ventilový rozvod DOHC, 8 ventilů
Palivový systém Vstřikování paliva: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Zapalování Digital
Způsob starování Elektrický
Mazání Tlakové mazání, polosuchá kliková skříň
Výkon & Převodovka
Maximální výkon 49 kW {67 PS} /
Maximální točivý momen t61 N•m {6,2 kgf•m} /
Omezená výkonová verze 35 kW ANO
CO2 emise 107 g/km
Převodovka 6 rychlostí
Sekundární převod Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr 2.095 (88/42)
Sekundární převodový poměr 3.067 (46/15
Spojka Mokrá lamela
Brzdy & Odpružení
Brzdy, přední Poloplovoucí kotouče 300 mm. Dvoupístkový třmen
Brzdy, zadní Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední 41 mm obrácená vidlice s plynulým, nastavitelným odskokem (pravá strana) a nastavitelným předpětím (levá strana)
Odpružení, zadní Provedení s jedním tlumičem s externím nastavení předpětí pružiny
Rám & Rozměry
Typ rámu Trubkový, vysokopevnostní ocel
Stopa 108 mm
Zdvih předního kola 150 mm
Zdvih zadního kola 145 mm
Pneumatika, přední 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní 160/60ZR17M/C (69W)
Úhel natočení L/P 35° / 35°
D x Š x V 2.165 x 840 x 1.360 mm
Rozvor 1.415 mm
Světlá výška 170 mm
Objem palivové nádrže 21 litrů
Výška sedadla 845 mm
Pohotovostní hmotnost 217 kg