Nový Versys 1000
Novinka pro rok 2022, návrat klasické cestovní legendy - Kawasaki Versys 1000!
Na jakékoliv cestě Vám Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať už jezdíte sami či ve dvou, okolo komína, nebo kolem světa, unikátní kombinace živého řadového čtyřválce a skvěle ovladatelného podvozku Vám předepíše recept na skvělou zábavu. Přidejte vzpřímenou jízdní pozici a získáte ideální univerzální motocykl na každý den. Nově si můžete vybrat dokonce ze 3 variant tohoto motocyklu:
Standardní Versys 1000, Versys 1000 S, nebo SE.
Versys 1000 má full LED osvětlení, elektronický tempomat, nastavitelné výkonové módy, kontrolu trakce a další elektronické asistenty. I k tomuto základnímu modelu si můžete navíc dokoupit oboustranný quickshifter, praktické blástry, vyhřívané rukojeti, velké cestovní plexi atd...
Oboustranný Quick Shifter (Volitelně)
U Versys 1000 S můžete při řazení použít asistent pro rychlé řazení Kawasaki Quick Shifter. Ten umožňuje řazení bez nutnosti použít spojku a to při řazení nahoru, ale i při podřazování.
Jízdní módy:
Můžete využít jízdní režimy, které propojují KTRC kontrolu trakce a výkonové módy a umožňují jezdcům efektivně nastavit trakci, výkonovou mapu tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci. Můžete si vybrat ze tří nastavení (Sport, Road, Rain) nebo individuální nastavení (Rider)
Řadový Čtyřválec:
Klíčem k fun faktoru modelu Versys 1000 je pořádně vzrušující motor, který má oproti předchozí generaci větší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách. Ale nejde jen o papírové parametry. Řadový čtyřválec 1043 cm3, naladěný na co nejlepší pružnost, to splňuje beze zbytku. Skvělá reakce na plyn, silný zátah ve všech otáčkách (zejména v těch spodních) a charakterní zvuk vycházející ze sacího potrubí dělají z každého otočení plynovou rukojetí zážitek pro tělo i uši. Pozor, může být návykové!
Elektronický plyn:
Díky elektronicky ovládanému plynu může řídící jednotka ECU dokonale dávkovat množství paliva (přes palivové vstřikovače) a vzduchu (přes škrtící klapky) dodávaného do motoru. Ideální vstřikování paliva a poloha škrticí klapky vedou k hladké, přirozené reakci motoru a ideálnímu výkonu motoru.
PLNÁ CESTOVNÍ VÝBAVA:
Spojka assist and slipper:
Spojka Assist & Slipper byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodníků. V případě prudkého podřazení funguje jako antihopingová spojka.
KTRC: Kawasaki TRaction Control:
Třístupňová kontrola trakce pokrývají širokou škálu jízdních podmínek. Pro dokonalou identifikaci polohy využívá IMU jednotku.
Radiální monoblokové brzdy:
Radiální monoblokové třmeny byly ještě před pár lety výsadou supersportů. Jsou přesné, tuhé a i při velké zátěži nevadnou. Nyní jsou i standardním vybavením Versys 1000.
Velmi přesný systém řízení brzd Kawasaki je nyní ve standardní vybavě Versys 1000. Jde o tentýž základní systém, který se používá k Ninja H2 a Ninja ZX-10R.
Elektronický tempomat:
Kawasaki tempomat umožňuje udržovat požadovanou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka.
LED osvětlení:
Nový Versys 1000 dostal kompletní (Ful LED) LED osvětlení - dokonale osvětlují cestu i v noci.
Barva | Zelená |
Výrobce | Kawasaki |
Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem: 1.043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 x 56 mm
Kompresní poměr: 10.3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami
Zapalování: Digital
Způsob startování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon & Převodovka:
Maximální výkon: 88,2 kW {120 PS} / 9.000 min
Maximální točivý moment:102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 min
CO2 emise: 128 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Spojka: Mokrá lamela, manuální
Brzdy & Odpružení:
Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 310 mm. Čtyřpístkový radiální monoblokový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s plynulým nastavením odskoku (pravá strana) a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení, zadní: Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny
Rám & Rozměry:
Typ rámu: Dvojitý trubkový, hliníkový
Stopa: 106 mm
Zdvih předního kola: 150 mm
Zdvih zadního kola: 152 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 180/55ZR17M/C (73W))
Úhel natočení L/P: 34° / 34°
D x Š x V: 2.270 x 895 x 1.4001,465 výška plexi mm
Rozvor: 1.520 mm
Světlá výška: 150 mm
Objem palivové nádrže: 21 litrů
Výška sedadla: 840 mm
Pohotovostní hmotnost: 253 kg