Kawasaki Versys 1000 Zelená 2022

Novinka nabitá technologiemi - Kawasaki Versys 1000!
Obrázek
Novinka
Doprava zdarma
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
309 900 Kč 256 116 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódVersys1000GR22VýrobceKawasaki

Nový Versys 1000
Novinka pro rok 2022, návrat klasické cestovní legendy - Kawasaki Versys 1000!

Na jakékoliv cestě Vám Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať už jezdíte sami či ve dvou, okolo komína, nebo kolem světa, unikátní kombinace živého řadového čtyřválce a skvěle ovladatelného podvozku Vám předepíše recept na skvělou zábavu. Přidejte vzpřímenou jízdní pozici a získáte ideální univerzální motocykl na každý den. Nově si můžete vybrat dokonce ze 3 variant tohoto motocyklu:
Standardní Versys 1000, Versys 1000 S, nebo SE.
Versys 1000 má full LED osvětlení, elektronický tempomat, nastavitelné výkonové módy, kontrolu trakce a další elektronické asistenty. I k tomuto základnímu modelu si můžete navíc dokoupit oboustranný quickshifter, praktické blástry, vyhřívané rukojeti, velké cestovní plexi atd...


Oboustranný Quick Shifter (Volitelně)
U Versys 1000 S můžete při řazení použít asistent pro rychlé řazení Kawasaki Quick Shifter. Ten umožňuje řazení bez nutnosti použít spojku a to při řazení nahoru, ale i při podřazování. 

 

Jízdní módy:
Můžete využít jízdní režimy, které propojují KTRC kontrolu trakce a výkonové módy a umožňují jezdcům efektivně nastavit trakci, výkonovou mapu tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci. Můžete si vybrat ze tří nastavení (Sport, Road, Rain) nebo individuální nastavení (Rider)

 

 

Řadový Čtyřválec:
Klíčem k fun faktoru modelu Versys 1000 je pořádně vzrušující motor, který má oproti předchozí generaci větší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách. Ale nejde jen o papírové parametry. Řadový čtyřválec 1043 cm3, naladěný na co nejlepší pružnost, to splňuje beze zbytku. Skvělá reakce na plyn, silný zátah ve všech otáčkách (zejména v těch spodních) a charakterní zvuk vycházející ze sacího potrubí dělají z každého otočení plynovou rukojetí zážitek pro tělo i uši. Pozor, může být návykové!

 

Elektronický plyn:
Díky elektronicky ovládanému plynu může řídící jednotka ECU dokonale dávkovat množství paliva (přes palivové vstřikovače) a vzduchu (přes škrtící klapky) dodávaného do motoru. Ideální vstřikování paliva a poloha škrticí klapky vedou k hladké, přirozené reakci motoru a ideálnímu výkonu motoru.

 

 

PLNÁ CESTOVNÍ VÝBAVA:

Spojka assist and slipper:
Spojka Assist & Slipper byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodníků. V případě prudkého podřazení funguje jako antihopingová spojka.

 

 

KTRC: Kawasaki TRaction Control:
Třístupňová kontrola trakce pokrývají širokou škálu jízdních podmínek. Pro dokonalou identifikaci polohy využívá IMU jednotku.

 

 

Radiální monoblokové brzdy:
Radiální monoblokové třmeny byly ještě před pár lety výsadou supersportů. Jsou přesné, tuhé a i při velké zátěži nevadnou. Nyní jsou i standardním vybavením Versys 1000.
Velmi přesný systém řízení brzd Kawasaki je nyní ve standardní vybavě Versys 1000. Jde o tentýž základní systém, který se používá k Ninja H2 a Ninja ZX-10R.

 

 

Elektronický tempomat:
Kawasaki tempomat umožňuje udržovat požadovanou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka.

 

 

LED osvětlení:
Nový Versys 1000 dostal kompletní (Ful LED)  LED osvětlení - dokonale osvětlují cestu i v noci.

BarvaZelená
VýrobceKawasaki

Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem: 1.043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 x 56 mm
Kompresní poměr: 10.3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami
Zapalování: Digital
Způsob startování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon & Převodovka:
Maximální výkon: 88,2 kW {120 PS} / 9.000 min
Maximální točivý moment:102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 min
CO2 emise: 128 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Spojka: Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení:
Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 310 mm. Čtyřpístkový radiální monoblokový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový 
Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s plynulým nastavením odskoku (pravá strana) a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení, zadní: Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny

Rám & Rozměry:
Typ rámu: Dvojitý trubkový, hliníkový
Stopa: 106 mm
Zdvih předního kola: 150 mm
Zdvih zadního kola: 152 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 180/55ZR17M/C (73W))
Úhel natočení L/P: 34° / 34°
D x Š x V: 2.270 x 895 x 1.4001,465 výška plexi mm
Rozvor: 1.520 mm
Světlá výška: 150 mm
Objem palivové nádrže: 21 litrů
Výška sedadla: 840 mm
Pohotovostní hmotnost: 253 kg

ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies