Kawasaki Versys 1000 S Zelená 2022

Novinka nabitá technologiemi - Kawasaki Versys 1000 S!
Obrázek
Novinka
Doprava zdarma
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
Obrázek (8)
374 900 Kč 309 835 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
KódVersys1000SGR22VýrobceKawasaki

Nový Versys 1000 S
Novinka nabitá technologiemi - Kawasaki Versys 1000 S! Kompletně předělaný, předesignovaný a technologiemi nabitý! Konektivita se smartphonem, přísvit do zatáček... a spoustu dalšího!
Na jakékoliv cestě vám Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať jedete sami nebo vedvou, jen kousek za roh nebo kolem světa.na jakékoliv cestě vám Versys 1000 nabídne maximální jízdní požitek. Ať jedete sami nebo ve dvou, jen kousek za roh nebo kolem světa, unikátní kombinace živého řadového čtyřválce a skvěle ovladatelného podvozku vám předepíše recept na zábavu. Přidejte vzpřímenou jízdní pozici, velkorysou standardní výbavu a získáte ideální motorku nejen na dlouhou cestu ve dvou s plnou zátěží ale i při sólo vyjížďce po okolí.


Oboustranný Quick Shifter
U Versys 1000 S můžete při řazení použít asistent pro rychlé řazení Kawasaki Quick Shifter. Ten umožňuje řazení bez nutnosti použít spojku a to při řazení nahoru, ale i při podřazování.

 

LED přisvětlování v zatáčkách:
Model versys 1000 S má v bočních kapotách zabudované 3 LED světla, které se automaticky rozsvěcují při průjezdu zatáčkou a pomáhají osvětlovat silnici při zatáčení. Každé ze tří světel má pevně daný úhel, kam má svítit. Zapínají se postupně v závislosti na úhlu náklonu stroje. Tím je zajištěno, že při jízdě zatáčkou vznikne širší paprsek světla a v noci krásně uvidíte do zatáčky.

 

 

Jízdní módy:
Můžete využít jízdní režimy, které propojují KTRC kontrolu trakce, výkonové módy a KECS elektronický podvozek a umožňují jezdcům efektivně nastavit trakci, výkonovou mapu a charakter odpružení tak, aby vyhovovaly dané jízdní situaci. Můžete si vybrat ze tří nastavení (Sport, Road, Rain) nebo individuální nastavení (Rider)

 

 

Řadový Čtyřválec:
Klíčem k fun faktoru modelu Versys 1000 je pořádně vzrušující motor, který má oproti předchozí generaci větší kroutící moment v nízkých a středních otáčkách. Ale nejde jen o papírové parametry. Řadový čtyřválec 1043 cm3, naladěný na co nejlepší pružnost, to splňuje beze zbytku. Skvělá reakce na plyn, silný zátah ve všech otáčkách (zejména v těch spodních) a charakterní zvuk vycházející ze sacího potrubí dělají z každého otočení plynovou rukojetí zážitek pro tělo i uši. Pozor, může být návykové!

 

Elektronický plyn:
Díky elektronicky ovládanému plynu může řídící jednotka ECU dokonale dávkovat množství paliva (přes palivové vstřikovače) a vzduchu (přes škrtící klapky) dodávaného do motoru. Ideální vstřikování paliva a poloha škrticí klapky vedou k hladké, přirozené reakci motoru a ideálnímu výkonu motoru.

 

 

PLNÁ CESTOVNÍ VÝBAVA:

Spojka assist and slipper:
Spojka Assist & Slipper byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodníků. V případě prudkého podřazení funguje jako antihopingová spojka.

 

 

KTRC: Kawasaki TRaction Control:
Třístupňová kontrola trakce pokrývají širokou škálu jízdních podmínek. Pro dokonalou identifikaci polohy využívá IMU jednotku.

 

 

Radiální monoblokové brzdy:
Radiální monoblokové třmeny byly ještě před pár lety výsadou supersportů. Jsou přesné, tuhé a i při velké zátěži nevadnou. Nyní jsou i standardním vybavením Versys 1000.
Velmi přesný systém řízení brzd Kawasaki je nyní ve standardní vybavě Versys 1000. Jde o tentýž základní systém, který se používá k Ninja H2 a Ninja ZX-10R.

 

 

Elektronický tempomat:
Kawasaki tempomat umožňuje udržovat požadovanou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka.

 

 

LED osvětlení:
Nový Versys 1000 dostal kompletní (Ful LED)  LED osvětlení - dokonale osvětlují cestu i v noci.

BarvaZelená
VýrobceKawasaki

Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem: 1.043 cm³
Vrtání x zdvih: 77 x 56 mm
Kompresní poměr: 10.3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: 38 mm x 4 (Keihin) s oválnými škrticími klapkami
Zapalování: Digital
Způsob startování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon & Převodovka:
Maximální výkon: 88,2 kW {120 PS} / 9.000 min
Maximální točivý moment:102 N•m {10,4 kgf•m} / 7.500 min
CO2 emise: 128 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Spojka: Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení:
Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 310 mm. Čtyřpístkový radiální monoblokový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový 
Odpružení, přední: 43 mm obrácená vidlice s plynulým nastavením odskoku (pravá strana) a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení, zadní: Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny

Rám & Rozměry:
Typ rámu: Dvojitý trubkový, hliníkový
Stopa: 106 mm
Zdvih předního kola: 150 mm
Zdvih zadního kola: 152 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 180/55ZR17M/C (73W))
Úhel natočení L/P: 34° / 34°
D x Š x V: 2.270 x 895 x 1.4001,465 výška plexi mm
Rozvor: 1.520 mm
Světlá výška: 150 mm
Objem palivové nádrže: 21 litrů
Výška sedadla: 840 mm
Pohotovostní hmotnost: 253 kg

ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Obrázek (8)Obrázek (8)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies