Kawasaki Ninja 1000 SX Černá Bílá 2022

Ninja 1000 SX je poslední evolucí řady SX od Kawasaki. Na první pohled se může zdát, že jde jen o facelift staršího modelu, ale opak je pravdou.
Obrázek
Doprava zdarma
Obrázek
Obrázek (1)
Obrázek (2)
Obrázek (3)
354 900 Kč 293 306 Kč bez DPH
Na dotaz
Osobně v prodejně:na dotazPřepravní společností:na dotaz
Kód1000SX22BL

Ninja 1000 SX je poslední evolucí řady SX od Kawasaki. Na první pohled se může zdát, že jde jen o facelift staršího modelu, ale opak je pravdou. Upravený rám umožňuje lepší centralizaci hmot, nová geometrie a jiné nastavení podvozku zásadně vylepšují přesné a intuitivní ovládání a umožňují vynikající stabilitu ve velkých rychlostech. Lépe naladěný motor o objemu 1043 ccm má nyní jen jednu koncovku výfuku a plní normu Euro 5. Aby toho bylo dosaženo, přípravu směsi zajišťují dvojité elektronické škrtící klapky, které umožňují velmi jemnou distribuci výkonu a optimalizují silný točivý moment. To vše dělá z Ninji 1000 SX velmi příjemný sportovně-cestovní stroj. Přidejte tempomat, kontrolu trakce, quickshifter, barevný TFT přístrojový panel a ostřeji řezané kapoty a máte nejlepší cestovní Ninju všech dob!

 
Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quick Shifter - KQS)
Oboustranné rychlořazení (Kawasaki Quick Shifter- KQS) umocňuje sportovní a vzrušující charakter motoru nové Ninji 1000 SX. Nad 2500 otáček umožňuje toto rychlořazení řadit nahoru i dolů bez vymáčknutí spojky. Lze jej používat nejen při rychlé sportovní jízdě, ale i při jízdě po městě, nebo na dlouhých výletech vylepší komfort jízdy. Systém možňuje plynulejší akceleraci i brždění. Během akcelerace snímač detekuje pohyb řadicí páky a vysílá signál do řídící jednotky, která na okamžik přeruší zapalování tak, aby převodovka mohla plynule a rychle přeřadit na další rychlostní stupeň i bez nutnosti zmáčknutí páčky spojky. Během brždění systém KQS automaticky ovládá otáčky motoru, což umožňuje také podřazování bez použití spojky.

 


Elektronický tempomat Kawasaki
Elektronický tempomat Kawasaki umožňuje udržovat požadovanou stálou rychlost jednoduchým stisknutím tlačítka. Po aktivaci nemusí jezdec neustále držet přidaný plyn. To snižuje namáhání pravé ruky při cestování na dlouhé vzdálenosti, umožňuje uvolněnou jízdu a přispívá k vysoké úrovni jízdního pohodlí.

 

 

Komfortní sedadla
Širší sedadlo jezdce i spolujezdce mají vyšší a ergonomické polstrování a tak poskytují větší pohodlí, čímž usnadňují trávit dlouhé hodiny v sedle. Polštář zadního sedadla je širší, než jeho základna a nabízí větší sedací plochu. Kromě toho je k dispozici řada doplňkových sedadel, které uspokojí potřeby a preference všech jezdcůi i spolujezdců.

 
Vzrušující čtyřválec s masivním zátahem v celém otáčkovém spektru
Výkonný, kapalinou chlazený, řadový čtyřválcový motor o objemu 1043 ccm táhne silně ve všech otáčkách a nepoleví až k omezovači. Motor poskytuje vynikající odezvu na každé přidání plynu, má masivní zátah ve středním spektru otáček doplněný o opojný charakteristický zvuk ze sání - každé otočení plynovou rukojetí odmění jezdce fyzicky i poslechově vzrušujícími vjemy a pocity. Kromě plnění přísnějších emisí pro rok 2021 umožňuje použití elektronických škrticích klapek přidat nově i elektronický tempomat a zároveň toto vše přispívá k velmi jemné distribuci výkonu - kterou sama Kawasaki nazývá "smooth power".

BarvaČerná

Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválec
Zdvihový objem: 1.043 cm3
Vrtání x zdvih: 77 x 56 mm
Kompresní poměr: 11.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: Ø 38 mm x 4
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon a Převodovka:
Maximální výkon: 104,5 kW {142 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 111 N•m {11,3 kgf•m} / 8.000 min
CO2 emise: 135 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převod: Řetěz
Spojka: Mokrá lamela

Brzdy a Odpružení:
Brzdy, přední: Dva 300 mm polo-plovoucí kotouče. Dva radiální - monoblokové čtyřpístkové třmeny
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Jednopístkový třmenOdpružení přední: 41 mm obrácená vidlice s plynulou regulací komprese, odskoku a nastavitelným předpětím pružiny
Odpružení zadní: Horizontální Back-link, plynový, s plynulým nastavením odskoku a externě nastavitelným předpětí pružiny

Rám a Rozměry:

Typ rámu: Dvojitý trubkový, hliníkový
Stopa: 98 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 144 mm
Pneumatika přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika zadní: 190/50ZR17M/C (73W)
D x Š x V: 2.100 x 825 x 1.190
Rozvor: 1.440 mm
Světlá výška: 135 mm
Objem palivové nádrže: 19 litrů
Výška sedadla: 835 mm
Pohotovostní hmotnost: 235

ObrázekObrázek
Obrázek (1)Obrázek (1)
Obrázek (2)Obrázek (2)
Obrázek (3)Obrázek (3)
Diskuze k produktu
Máte otázku? Zajímá vás konkrétní detail? Zeptejte se nás.
Položit dotaz
Nový dotazVaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)NadpisText příspěvkuZeptat se
Vaše jménoVáš e-mail(E-mail nebude zveřejněn)Text příspěvkuPřidat reakci
PopisTechnické parametryObrázkyDiskuze
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies