Být na vrcholu znamená sedlat právě tento dvouválcový stroj, který již svým uvedením na trh vyvolal obrovskou vlnu zájmu a nastavil svoji laťku dále vzhůru na nejvyšší metu. Ovládání, motor, podvozek, design, do vínku získané kvalitní komponenty, dílenské zpracování, a nakonec vysokou odolnost tohoto stroje ocení každý jezdec. Pracovní čtyřkolka Gladiator nezná překážky, nezná kompromisy. Nepozná pracovní odvětví, ve kterém by neuměl pomoci. Síla a sebevědomí techniky se okamžitě přenáší na posádku. Je to vzájemné, v každých podmínkách, v každém ročním období.
MOTOR:
Nejmodernější motorizace V-Twin se vstřikováním BOSCH. Nejvyšší výkon motoru bez ohledu na nadmořskou výšku či teplotu vzduchu.
VARIATOR CVTECH:
Kanadský bezspojkový variator CVTech je klíčovým technickým prvkem pro optimální jízdu v každých podmínkách.
ODPRUŽENÍ:
Plně nastavitelné, nitrogenové pružení a jeho nové uchycení umožňují vyšší zdvihy pružení.
OPĚRKA A MADLA:
Prostor pro posádku je velkorysý, bezpečný, maximálně chráněný. Spolujezdec si užije luxusního komfortu, s chodidly na vyvýšených plošinových stupačkách a s příjemnými madly pro ruce.
POHON VŠECH KOL:
Uzávěrku předního diferenciálu je doplněna o zadní, samosvorný diferenciál Eaton. Režim plné uzávěrky 4×4 je samozřejmostí.
TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ:
Homologované tažné zařízení a elektrická přípojka dovolí legálně táhnout vozík s nákladem, či jiný typ zařízení potřebný pro práci.
POSILOVAČ ŘÍZENÍ:
EPS – progresivní elektronický posilovač řízení nejen umožňuje snazší řízení a ovládání stroje, ale také absorbuje síly při nečekaném nárazu kol do překážky.
PRÉMIOVÁ ZÁRUKA:
Prodloužená záruka 5 LET / 10.000 km platí při zakoupení čtyřkolky CFMOTO Gladiator v naší prodejně pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Motor
Motor: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Objem: 960 cm3
Výkon: 50 kw
Vstřikování: Nejmodernější vstřikování BOSCH
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Převodovka: Automatická CVT – variátor
Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Podvozek:
Odpružení: Nezávislé, plně nastavitelné, nitrogenové
Přední ramena: Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní ramena: Vlečená ocelová ramena
Přední diferenciál: Elektricky uzamykatelný
Zadní diferenciál: Samosvorný Eaton
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 30 l
Suchá hmotnost: 430 kg
je možné dokoupit přestavbu na sněžné pásy? pokud ano, tak jaká je cena? děkuji L.T.