Kawasaki Ninja 400 SE 2019

Nové

Nová Kawasaki Ninja 400 2019 - první stroj na světě, který má od výroby Airbrush na kapotách! Ninja 400 je oblečená, tak jak se patří na Kawasaki Supersport, v ostrém Ninja stylu. Drtí konkurenci svým dvouválcovým motorem s velkým výkonem. Kroutící moment dokonce narostl ve srovnání s předchůdcem Ninja 300 o 40%.

Více informací

149 900 Kč

Více informací

Ninja 400 je oblečená, tak jak se patří na Kawasaki Supersport, v ostrém Ninja stylu. Drtí konkurenci svým dvouválcovým motorem s velkým výkonem. Kroutící moment dokonce narostl ve srovnání s předchůdcem Ninja 300 o 40%. Vládne nejen parametry, ale i v závodech „malých“ supersportů, kde díky svým perfektním jízdním vlastnostem a dokonalé ovladatelnosti vyhrává jeden závod za druhým. To potvrdila i Anna Carrasco, která na Ninja 400 získala titul mistra světa pro rok 2018!

Inspirována supersportem Ninja H2:
Dechberoucí vzhled byl odjakživa silnou stránkou modelů Ninja bez ohledu na objem motoru. Nová Ninja 400 se inspirovala futuristickým stylem legendární Ninja H2. Mohutná kapotáž poutá pozornost a vytváří dojem silnějšího stroje. Tento dojem jen podtrhuje prvotřídní design a výjimečné zpracování. Ninja 400 svými parametry plně obstojí v porovnání s motocykly vyšší třídy.
Přední LED světlomety:
Úzké dvojité LED světlomety nejen že přispívají k výraznému vzhledu Ninja 400, ale také zajišťují dobrou viditelnost a vysokou svítivost.
Moderní kokpit:
Ninja 400 je vybavena stejným přístrojovým panelem jako větší sourozenec Ninja 650. Disponuje velkým a čitelným otáčkoměrem, ukazatelem zařazené rychlosti a přehledným multifunkčním displejem.
Antihopingová spojka: Spojka "Assist & Slipper"
Spojka "Assist & Slipper" byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodních teamů. Systém používá funkci, ktrerá při využítí maximálního brzdného účinku motorku brání zablokování zadního kola.
ERGONOMIE:
Pohodlná sportovní jízda:

Za řídítky nové Ninji 400 si najde svou polohu každý jezdec, bez ohledu na výšku nebo jízdní styl. Zvýšená řídítka a stupačky zlehka vysunuté vpřed umožňují jezdci mít motocykl stále plně pod kontrolou a zároveň si užívat jízdní komfort.
Dosáhne každý:
Nejen sedadlo ve výšce 786mm od země, ale i štíhlý styl celého motocyklu umožňují lehce dosáhnout na zem i nižším jezdcům.
Komfort a ochrana před větrem:
Komfortní sedadlo, méně vibrací, nová mohutnější kapotáž, poskytující vynikající ochranu před větrem, to všechno zajišťuje pohodlnou jízdu za každých podmínek.
TECHNICKÉ INFORMACE:
Motor:

Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem: 399 cm3
Vrtání x zdvih: 70 x 51,8 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: O 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň
Výkon a Převodovka:
Maximální výkon: 33,4 kW {45 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 38 N•m {3,9 kgf•m} / 8.000 min
CO2 emise: 100 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: 2.219 (71/32)
Sekundární převodový poměr: 2.929 (41/14)
Spojka: Mokrá lamela, manuální
Brzdy a Odpružení:
Brzdy, přední: Jeden 290 mm kotouč. Dvojpístkový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 220 mm (tl.5 mm) kotouč. Dvoupístkový třmen, Tokico
Odpružení, přední: 37 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní: Odpružení Link Uni-Trak s plynovým tlumičem a 5-polohovým nastavitelným předpětí.
Rám a Rozměry:
Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 92 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 130 mm
Pneumatika, přední: 110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadní: 150/60R17 M/C 66H
D x Š x V: 1.990 x 710 x 1.120 mm
Rozvor: 1.370 mm
Světlá výška: 140 mm
Objem palivové nádrže: 14 litrů
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 172 / 174 kg (ABS)

13 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: