Kawasaki Z400 2019

Z400-19

Nové

Novinka 2019 SKLADEM: Kawasaki Z400! Lehká motorka s DVOUVÁLCOVÝM motorem, skvěle ovladatelná, s velkým výkonem, který Vás na objem 399ccm překvapí. Rychle vyrazí už od nízkých otáček a výkon vrcholí ve 13tis. Ideální na každý den, po městě skvělá na okreskách úžasná. Z400 jednoznačné patří do rodiny "Z" naháčů.

Více informací

139 900 Kč

Více informací

Novinka pro rok 2019: Kawasaki Z400 2019
Ergonomie:

Po usednutí na motocykl Vás čeká poměrně vzpřímená pozice, širší řídítka a ani stupačky nejsou příliš vzadu. Ideální kompromis na příjemnou pohodovou i sportovnější jízdu.

Velmi nízká hmotnost:
Lehká konstrukce dvouválcového motoru a maximální snaha o snížení celkové hmotnosti znamenají že Z400 je 3 kg lehčí než předchůdce Z300. Pohotovostní hmotnost (včetně paliva, všech kapalin, standardního nářadí atd.) je pouze 167 kg.

Ergonomie:
Po usednutí na motocykl Vás čeká poměrně vzpřímená pozice, širší řídítka a ani stupačky nejsou příliš vzadu. Ideální kompromis na příjemnou pohodovou i sportovnější jízdu.

Lehký příhradový rám:
Z 400 má příhradový rám, který konstrukčně vychází z rámu použitého na Ninja H2. Tento typ rámu byl použit s cílem zabezpečit optimální tuhost při zachování co nejnižší hmotnosti. Motor je pevně namontovaný v rámu a tvoří jeho součást. Tento rám výrazně přispívá k celkově nízké hmotnosti motocyklu Z 400.

Přístrojový panel:
Analogový otáčkoměr použitý od svých silnějších 650ccm bratrů obepíná multifunkční LCD displejem se snadno čitelným tachometrem a ukazatelem zařazeného stupně.

Přední led světlomet:
LED světlomet nejen že přispívají k výraznému vzhledu, ale také zajišťuje, že vaše cesta bude vždy dobře osvětlená.

Spojka "Assist & Slipper":
Spojka "Assist & Slipper" byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodních teamů. Systém používá funkci, která při využití maximálního brzdného účinku motorku brání zablokování zadního kola.

Technické informace:
Motor:
Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, dvouválcový, paralelní
Zdvihový objem: 399 cm3
Vrtání x zdvih: 70 x 51,8 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Ventilový rozvod: DOHC, 8 ventilů
Palivový systém: Vstřikování paliva: O 32 mm x 2 se dvěma škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon a Převodovka:
Maximální výkon: 33,4 kW {45 PS} / 10.000 min
Maximální točivý moment: 38 N•m {3,9 kgf•m} / 8.000 min
CO2 emise: 100 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: 2.219 (71/32)
Sekundární převodový poměr: 2.929 (41/14)
Spojka: Mokrá lamela, manuální

Brzdy a odpružení:
Brzdy, přední: Jeden 290 mm kotouč. Dvojpístkový třmen
Brzdy, zadní: Jeden 220 mm (tl.5 mm) kotouč. Dvoupístkový třmen, Tokico
Odpružení, přední: 37 mm teleskopická vidlice
Odpružení, zadní: Odpružení Link Uni-Trak s plynovým tlumičem a 5-polohovým nastavitelným předpětí.

Rám a Rozměry:
Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 92 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola :130 mm
Pneumatika, přední: 110/70R17 M/C 54H
Pneumatika, zadní: 150/60R17 M/C 66H
D x Š x V: 1.990 x 710 x 1.120 mm
Rozvor: 1.370 mm
Světlá výška: 140 mm
Objem palivové nádrže: 14 litrů
Výška sedadla: 785 mm
Pohotovostní hmotnost: 172 / 174 kg (ABS)

17 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: