Kawasaki Z900 Šedá / 2019

Nové

Znovuzrození ikonického jména Z900. Ostrý Supernaked zaměřený na jezdce s excelentním poměrem
výkonu a ovladatelnosti. Trubkový Trellis rám obsahuje řadový čtyřválec. Design a jízdní
možnosti odráží surovost, kterou mohou zažít jen jezdci "Z" modelů. Kawasaki Z900,
rafinovaně surová.

Více informací

219 900 Kč

Více informací

Kawasaki Z900 2019:
Agresivní Z design:

Agresivní Z Supernaked design Z900 mísí konstrukční prvky sugomi s odlehčeným vzhledem, výsledkem čehož je vzrušující a přístupný design. Jeden pohled, a už ji milujete.
Elegantní tělo spolu s minimalistickou kapotáží v oblasti motoru okamžitě přitahuje pohled. Zúžený vzhled dává motocyklu odlehčený vzhled a odráží jeho sportovní výkon.

Vzrušující řadový čtyřválec:
Kapalinou chlazený, řadový čtyřválec s objemem 948 cm3 zajišťuje plynulý a citlivý výkon, a to zejména ve středních otáčkách. Vzrušující zážitek z jízdy vás neustále nutí otáčet plynovou rukojetí. Extrémně plynulý chod usnadňuje ovládání a nabízí skvělý jízdní komfort a jistotu.


Vzrušující řadový čtyřválec
Kapalinou chlazený, řadový čtyřválec s objemem 948 cm3 zajišťuje plynulý a citlivý výkon, a to zejména ve středních otáčkách. Vzrušující zážitek z jízdy vás neustále nutí otáčet plynovou rukojetí. Extrémně plynulý chod usnadňuje ovládání a nabízí skvělý jízdní komfort a jistotu.

Lité válce
Lité válce nabízí ideální poměr mezi hmotností a tuhostí. Jejich otevřená konstrukce se výrazně podílí na celkové hmotnosti motocyklu.

Tvar airboxu byl navržen s ohledem na výsledky akustických testů. Zvuk Z900 je mírný a jasný. Zvuková frekvence se mění v závislosti na otáčkách motoru - obzvláště pak při vysokých otáčkách. Vývod airboxu je veden směrem nahoru k jezdci tak, aby byl zvuk motoru co nejlépe slyšet.

Spojka Assist & Slipper:
Spojka Assist & Slipper byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodníků. Spojka používá dva typy vaček, který nabízí dvě nové funkce, které nejsou dostupné u standardních spojek.

Tlumiče:
o41 mm obrácená přední vidlice umožňuje krokové nastavení tlumící síly v pravé vidlici a nastavení předpětí pružiny ve vidlici levé. Veškeré seřizovací prvky jsou umístěny na horní části vidlice. Zadní tlumič je veden nad kyvnou vidlicí v dostatečné vzdálenosti od výfuku. Toto umístění umožňuje centralizovat hmotnost motocyklu, aniž by byla funkčnost tlumiče ovlivněna teplotou výfukového systému.

Technické informace:
Motor:

Typ motoru: Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový
Zdvihový objem: 948 cm3
Vrtání x zdvih: 73,4 x 56 mm
Kompresní poměr: 11.8:1
Ventilový rozvod: DOHC, 16 ventilů
Palivový systém Vstřikování paliva: O 36 mm x 4 s oválnými škrticími klapkami
Způsob starování: Elektrický
Mazání: Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

Výkon a Převodovka:
Maximální výkon: 92,2 kW {125 PS} / 9.500 min
Maximální točivý moment: 98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 min
Spotřeba paliva: 5,5 l/100 km
CO2 emise: 138 g/km
Převodovka: 6 rychlostí
Sekundární převody: Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr: 1.627 (83/51)
Spojka: Mokrá lamela, manuální

Brzdy a Odpružení:
Brzdy, přední: Plovoucí kotouče 300 mm. Čtyřpístkový třmen.
Brzdy, zadní: Jeden 250 mm kotouč. Třmen: 1 pístkový
Odpružení, přední: 41 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, útlumem a předpětím pružiny
Odpružení, zadní :Horizontální Back-link, s možností nastavení předpětí pružiny a odskoku

Rám a Rozměry:
Typ rámu: Příhradový, vysokopevnostní ocel
Stopa: 103 mm
Zdvih předního kola: 120 mm
Zdvih zadního kola: 140 mm
Pneumatika, přední: 120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadní: 180/55ZR17M/C (73W)
D x Š x V: 2.065 x 825 x 1.065 mm
Rozvor: 1.450 mm
Světlá výška: 130 mm
Objem palivové nádrže: 17 litrů
Výška sedadla: 795 mm
Pohotovostní hmotnost: 210 kg

17 Ostatní výrobky ve stejné kategorii: